:format(webp)/nginx/o/2024/03/04/15927903t1h34b4.png)
Eeva Mägi esimene täispikk mängufilm «Mo Mamma» tantsib joone peal, mis lahutab tegelikkust ja väljamõeldist. Ja selle tantsu jaoks ei olnud raha eriti vajagi.
Eeva Mägi esimene täispikk mängufilm «Mo Mamma» tantsib joone peal, mis lahutab tegelikkust ja väljamõeldist. Ja selle tantsu jaoks ei olnud raha eriti vajagi.
Režissöör Eeva Mägi jõudis oma lühifilmide ja dokumentaalidega Eesti filmisõprade seas tuntust koguda juba kaua enne seda, kui tal «Mo Mamma» näol esimene täispikk mängufilm valmis. Tema mullu kinodes jooksnud mustvalge dokfilm «Kellele ma naeratan?» rääkis poisist, kes püüab leppida vähihaige ema kaotamisega. Samuti on Eeva Mägi silma paistnud lühifilmidega nagu «Kolmapäev», kus nukrutsev Meelis Rämmeld igatseb saare peal taga lahkunud kallimat, ning fantaasiahõnguline «Maakohus», milles lahutav abielupaar astub kohtulahingusse keset Eesti loodust.