See on juristi pokkeripale, vesiroosidest pooleldi kinnikasvanud tiik, mille pinnal ei liigu naljalt ühtki virvendust. Kuid teiselt hariduselt ja kutsumuselt on Eeva Mägi filmitegija. Taoline kombo on ilmselt sama haruldane kui filmid, mida ta teeb.
Kui olla aus, siis olen neist näinud vaid ühte: režissööri vanaemast inspireeritud enam kui tunnist linateost «Mo Mamma», milles salapärane, nüüd juba siit ilmast lahkunud Mamma ilmutab, otsekui kuumaviirastus, end vaid üksikute arhiivikaadrite abil.
Sellal kui matriarh haiglas oma viimaseid päevi veedab, peavad suguvõsa naiste järgmine ja ülejärgmine põlv – tütar ja tütretütar – muutunud reaalsuse ja teineteisega ühes väga ilusas Lääne-Eesti suvemajas kuidagi hakkama saama. Lakitud pinna all on aga mitmed mõrad, mida aeg sinna löönud on.