Ameerika sõltumatu filmitootja A24 on avaldanud uued plakatid filmile «Kodusõda», mis on tekitanud poleemikat. Uued plakatid näitavad eepilisi lahingustseene, kuid fännid on välja osutanud, et filmitootja on tehisintellektiga liiale läinud ja petab seeläbi filmivaatajaid, vahendab The Hollywood Reporter.
Filmifännidele valetatakse: Ameerika filmitootja läks tehisintellektiga liiale
Plakatid õrritavad postapokalüptiliste stseenidega Ameerika Ühendriikide suurematest linnadest, mis on konfliktidest räsitud. Sphere on mustaks muutunud vrakk keset hõõguvat Las Vegast, San Franciscos patrullivad väed, Miami on varemetes ja nii edasi ehk kõik stseenid viitavad sõjast räsitud hävingule tuttavates kohtades.
Probleem on aga selles, et ükski neist stseenidest pole tegelikult filmi jõudnud ning filmitegijatele heidetakse ette, et plakatid tekitavad filmivaatajates valesid ootuseid filmi suhtes.
«Filmis seda ei juhtu,» kritiseeris üks lugeja A24 Instagrami postitust. «Te müüte filmi, mida pole olemas ja see on väga veider. Ma armastan A24 filme kogu südamest, kuid olen nii segaduses, mis selle filmiga juhtus.»
«Te teate hästi, kuidas filmikogukond AI loodud sisu kasutamisesse suhtub,» kirjutas teine lugeja.
«Kodusõda» on siiani A24 seni kõige kallim film, mis maksab umbes 50 miljonit dollarit.
Vaata, millised näevad välja problemaatilised plakatid: