Saada vihje

KULTUUR EI HÄVI Samsung vastab Apple kultuurivastasele reklaamile

Copy
Samsungi uus reklaam lõpeb eriti tabava tunnuslausega: «Loovust pole võimalik lömastada.»
Samsungi uus reklaam lõpeb eriti tabava tunnuslausega: «Loovust pole võimalik lömastada.» Foto: Samsung / Kuvatõmmis videost

Eelmisel nädalal palus suurkorporatsioon Apple avalikult vabandust oma reklaami eest, mis näitas erinevate esemete, sealhulgas muusikariistade ja raamatute purustamist hüdraulilise pressiga. Samsung on Apple ebaõnnestunud reklaamile vastanud aga hoopis harmoonilisema reklaamklipiga, et reklaamida oma uut tahvelarvutit. 

Kui Apple reklaam kujutas seda, kuidas muusikariistu ja raamatuid purustatakse, mis pidi justkui sümboliseerimma seda, kuidas inimeste loovus on kõige uuemasse iPadi kokku surutud, siis Samsungi reklaam näitab vastukaaluks, kuidas ka katkisest pillist on võimalik muusikat välja võluda. 

Reklaami teeb eriti teravaks kommentaariks see, et näiliselt on Samsungi reklaam filmitud samas ruumis, kus Apple'i reklaam, kus purustatud pillid ja laga vedeleb igal pool. Ruumi sisenenud muusik leiab seejärel põrandalt ühe enam-vähem terveks jäänud kitarri ning ta hakkab seda mängima, kasutades nootide lugemiseks uut Samsungi tahvelarvutit.

Reklaam lõpeb eriti tabava tunnuslausega: «Loovust pole võimalik lömastada.»

Vaata, kuidas Samsungi reklaam õnnestunud on: 

Tagasi üles