/nginx/o/2024/05/17/16078115t1h4ff9.jpg)
Cool on omadus, mida popp väärtustab. Esimesena tulevad mul cool’iga seoses meelde Raymond Chandleri või Dashiell Hammetti detektiivid. Need, kes palju ei rääkinud ja lasid päikesevalgusel ainult ribikardina vahelt sisse vaadata.
Cool on omadus, mida popp väärtustab. Esimesena tulevad mul cool’iga seoses meelde Raymond Chandleri või Dashiell Hammetti detektiivid. Need, kes palju ei rääkinud ja lasid päikesevalgusel ainult ribikardina vahelt sisse vaadata.
Järgmisena meenub Andy Warhol. Kõik, mis Warholiga seostub, on väga cool. Vaata ainult pinda, selle taga pole midagi, pakkus ta. Ilmselt ei tahtnud ta, et tema portreed psühhologiseeritakse, kuigi seda on ikka tehtud. Inimene ilmselt ei saa teisiti, peab vaatama sisse. Psühholoogia pole cool, see on segi nagu ülestegemata voodi. Õnn on, kui su sees midagi pole.