NÄDALA PERSOON Kaupo Karelson: kõik vead on alati produtsendi omad

Priit Pullerits
, vanemtoimetaja
Copy
Kaupo Karelson istub teleproduktsioonifirma Ruut kontoris seifil, mida kasutati saates «Maskis laulja». Seinal oleva graafilise töö autor on Regina Mareta Soonsein, see on fragment tema rohkem kui viiemeetrisest tööst 2018. aasta näituselt «Mõtteta mõte». Teos kuulub Karelsoni kogusse.
Kaupo Karelson istub teleproduktsioonifirma Ruut kontoris seifil, mida kasutati saates «Maskis laulja». Seinal oleva graafilise töö autor on Regina Mareta Soonsein, see on fragment tema rohkem kui viiemeetrisest tööst 2018. aasta näituselt «Mõtteta mõte». Teos kuulub Karelsoni kogusse. Foto: Eero Vabamägi

Vaevalt leidub Eestis inimest, kes pole näinud seda, mille eest vastutab Kaupo Karelson – «Papsid», «MasterChef Eesti», «Ma näen su häält», «Eesti otsib superstaari», «Su nägu kõlab tuttavalt», kui nimetada vaid väheseid –, aga vähesed teavad, millise hinnaga need saated valmivad.

Selle kevade hittsaated «Tähtede täht» ja «Maskis laulja», mida vaatas kuu esimesel pühapäeval vastavalt 245 000 ja 224 000 inimest – ehk kõvasti rohkem, kui ühtki teist saadet Eesti telekanaleil –, paistavad õlitatult kulgeva lustaka meelelahutusena, ent tegelikult peab nende produtsent Kaupo Karelson olema pidevalt valmis, et miski võib lennata vastu taevast.

Nüüd, mil kevadine telehooaeg on jõudnud lõpusirgele, leidis Karelson (50), Eesti kogenumaid ja edukamaid teletootjaid, aega, et avada oma Kadrioru kontoris seda, mis jääb vaatajail ekraanil nägemata.

Tagasi üles