Skandalistika osakond Publik trügis etendajaga pilti tegema

Ivo Dimchevi "The selfie concert"
Ivo Dimchevi "The selfie concert" Foto: Pressifoto

Baltoscandali teatrifestivali teisel päeval võtsime üheskoos kavva kolm lavastust: Belgia visuaalkunstnik Miet Warlopi «After all Springville – disasters and amusement parks», Bulgaaria päritolu teatritegija-koreograaf-kunstnik-laulja-laulukirjutaja-aktivisti Ivo Dimchevi «The selfie concert» ning Norra teatritrupi Susie Wangi «Burnt toast».

Rakvere teatri suurde saali jõudes ootab laval ees üüratu pappmaja. Lavastus, mida vaatama hakkame, on koguperelavastusena reklaamitud Miet Warlopi «After all Springville – disasters and amusement parks». Esmalt silmame maja ääres seisvat jalgadega elektrikappi, käib plahvatus ja kapp kukub seinalt.

Majast väljub ukse paukudes tusane mehike. Tema järel ilmuvad riburadapidi lavale trimmis jalgade ja kontskingadega laud ning väikeste sammudega papptank. Kõige tipuks sörgib rahva ette kahe inimese kõrgune hiiglane, Adidase dress üll.

Tagasi üles