:format(webp)/nginx/o/2024/08/01/16260302t1h63aa.jpg)
Tunnistan oma häbiks, et polnud lugenud 2013. aasta näidendivõistlusel esimese auhinna saanud Toomas Suumani «Viimase öö õigust» ega näinud selle esmalavastust 2014. aastal Rakvere teatris, mille eest Raivo Trass aasta lavastajapreemiale esitati.
Tunnistan oma häbiks, et polnud lugenud 2013. aasta näidendivõistlusel esimese auhinna saanud Toomas Suumani «Viimase öö õigust» ega näinud selle esmalavastust 2014. aastal Rakvere teatris, mille eest Raivo Trass aasta lavastajapreemiale esitati.
Tegutsesin riigikogu liikmena siis rohkem poliitikas kui teatris, kuid see on vaid pool õigustust. Teine pool oli pealkirjast «automaatselt» tekkinud eelarvamus. No mis teha, kui lood sellest, kuidas mõisahärrad talutüdrukute peal oma esimese öö õigust kasutasid, pole kunagi kuulunud minu huviringi.