ARVUSTUS The Prodigy Tallinnas: reivimuusika ristiisad andsid sisutühja kontserdi (3)

Copy
Isegi 34 aastat pärast The Prodigy loomist suudavad ansambli loominguline raskekahurvägi Liam Howlett ning professionaalne väsitaja Maxim hoida tempot, mis tõenäoliselt muudab ebakindlaks nii mõnegi noorema bändi.
Isegi 34 aastat pärast The Prodigy loomist suudavad ansambli loominguline raskekahurvägi Liam Howlett ning professionaalne väsitaja Maxim hoida tempot, mis tõenäoliselt muudab ebakindlaks nii mõnegi noorema bändi. Foto: CRISTINA QUICLER / AFP / Scanpix

The Prodigy Tallinna kontsert oli segasevõitu elamus. Ühest küljest tõestas The Prodigy, et tegemist on esmaklassilise ja sütitava live-bändiga, millesarnast teist ei leidu, teisalt aga mõjus kogu kontsert seest õõnsa ja pinnapealsena, kirjutab Tuuli Põhjakas. 

Muusikamaailmas üldiselt kipub nii olema, et selleks, et üks bänd saaks joosta, peab mõni teine bänd esmalt kõndima õppima, ning The Prodigy on alati olnud üks neid ansambleid, mis õppis roomama, seejärel käima ning lõpuks ka jooksma, et siis tagaaetava rollist tagaajaja rolli taanduda.

See tähendab, et kuidagi läks nii, et hetkel, mil The Prodigy oli teised omasugused ansamblid, mida iganes see ka ei tähendaks, kõndima õpetanud, hakkas ta neil pooleldi ähvardavalt, pooleldi innustavalt järel jooksma, et teha kindlaks, et see absurdselt ideaalne kombinatsioon energiast ja särtsuvast elektroonikast kunagi välja ei sureks.

Tagasi üles