/nginx/o/2024/09/09/16348177t1hdc09.jpg)
«Mongoolia on maailma sõltumatuim riik – temast ei sõltu midagi,» kõlas alles ühes eelmise nädala poliitikasaates nõukogude ajast pärit anekdoot. Nagu näitas laupäeval puupüsti täis Helitehas, on riik vähemalt muusikas igati kaardil.
«Mongoolia on maailma sõltumatuim riik – temast ei sõltu midagi,» kõlas alles ühes eelmise nädala poliitikasaates nõukogude ajast pärit anekdoot. Nagu näitas laupäeval puupüsti täis Helitehas, on riik vähemalt muusikas igati kaardil.
Bänd, mille pärast koguneti, oli loomulikult Mongoolia suurim ekspordiartikkel Tšingis-khaanist saati, folk-metal’it viljelev väike orkester nimega The HU. Nelik tõmbas viie aasta eest ilmselt ka paljude nende tähelepanu, kes raskemuusikast muidu suurt midagi ei arva, sest just toona ilmusid veebiavarustesse muusikavideod tänaseni bändi suurimatele hittidele «Wolf Totem» ja «Yuve Yuve Yu».