LAULUHÄÄLE JÕUD Selgus popstaar, kes meelitas kõige rohkem noori valima... ja see pole Taylor Swift

Toimetaja: Kultuuritoimetus
Copy
Sabrina Carpenter esinemas tänavustel MTV videoauhindadel.
Sabrina Carpenter esinemas tänavustel MTV videoauhindadel. Foto: JSIS / MPI / Capital Pictures

Poptähtedega koostööd tegev organisatsioon HeadCount teatas, et tänu ühele lauljale registreerus valijaks kümneid tuhandeid inimesi.

Valimiste eel on mitmed popstaarid õhutanud oma noori kuulajaid valijaks registreeruma ning hääletama endale meelepärase kandidaadi poolt.

Isegi maailma kuulatuim poplaulja Taylor Swift andis Instagramis teada oma kavatsusest hääletada Kamala Harrise poolt ning palus kõigil oma kuulajatelgi valima minna.

Millise popstaari hääl tõi aga kõige rohkem uusi valijaid juurde?

Selle välja selgitamisega tegeleb organisatsioon nimega HeadCount, kellega mitmed tuuritavad lauljad valimiste eel koostööd teevad.

Organisatsioon kasutab mudelit, mille eesmärk on mõõta muusikute ja teiste kuulsuste mõjuvälja ning suhet oma fännidega, nende seas noored inimesed, kes on alles täisealiseks saanud.

HeadCount aitab tuuritavatel artistidel registreerida kontsertidel uusi valijaid ning korraldab võistlusi, mis julgustab fänne hääletama, sest siis osalevad nad loosis ja võivad oma lemmikartisti kontserdipileteid võita.

HeadCounti tegevdirektor Lucille Wenegieme ütles, et organisatsioon teeb koostööd enam kui saja populaarse artistiga, nende seas Ariana Grande ja Green Dayga.

HeadCount aitas seeläbi ligi poolel miljonil inimesel valijaks registreeruda ning jõuda enam kui kolme miljoni inimeseni, kellel soovitati seekordki valima minna. Aga milline artist avaldas uutele potentsiaalsetele valijatele kõige suuremat mõju?

Kui varem on rekordeid purustanud näiteks Green Day, kelle «Savior Tour» aitas registreerida 7900 uut valijat ning kõnetada enam kui 61 000 olemasolevat valijat, siis tänavuseks rekordipurustajaks on 25-aastane poptäht Sabrina Carpenter, keda teatakse singlite «Espresso» ja «Taste» järgi.

Tänavu uue albumi välja andnud Carpenter julgustas 35 814 inimesel valijaks registreeruma ning kõnetas erinevatel viisidel veel 263 087 valijat, kontrollides nende registreerimist või asukohta valijana.

Selleks andis Carpenter ära temaga seotud esemeid ning näitas oma «Short n' Sweet» tuuril videosid.

«Meie mudel töötab, sest muusikutel ja kuulsustel on kultuuriline mõju ning intiimne suhe oma fännidega, eriti noortega, kelle identiteet artisti fännina võib olla tugevamgi kui nende isiksuse muud aspektid, sealhulgas poolehoid ühelegi parteile või kandidaadile,» ütles Wenegieme.

Tagasi üles