Näitus annab muljetavaldava pildi silmapaistvast isiksusest, kes oli ühtlasi sisearhitekt, disainer, kunstnik ja pedagoog ning kelle loomingulise, pedagoogilise ja korraldusliku tegevuse kaudu avaldub Eesti tarbekunsti ja disaini arenemise lugu.
Näituse kuraator Kai Lobjakas nendib, et kui 1966. aasta kevadel tehti Tombergile ettepanek avada sügisel Eesti Riiklikus Kunstiinstituudis (ERKI) tööstuskunsti eriala, siis sügisel see avatigi. «Bruno Tomberg teadis, mida ta teha tahab. Õppekava ülesehitamise käigus tegeles ta disaini mõistele sisu loomisega, valdkonna suunamise ja arendamisega, tutvustades selle mineviku eripära ja tulevikuperspektiive. Tuues käibele uut infot ja kontseptsioone, esitledes ja luues oskussõnavara, juhtis Tomberg tarbekunstil põhinevat eriala tööstuskunstiks ja disainiks,» kommenteerib kuraator, kelle hinnangul pidas Bruno Tomberg (1925−2021) instituudile pühendatud 61 aasta vältel oma kohuseks tõestada disaini potentsiaali ja disainerite vajalikkust, ehkki eriala arenguks olid nii sisulised kui vormilised võimalused erakordselt napid, pigem juhuslikud.