Olen mõelnud, et elulooraamat on kuulsuse tõeline mõõdupuu: kui palju on mingi meediapersooni tuntuses lollide pealkirjade klikivahtu ja kui palju ta tegelikult rahvale korda läheb? Kas ta on päriselt «palavalt armastatud»? Eks kõmumeedias kehti teistmoodi reeglid kui raamatupoes – klikitakse ka siis, kui sind vihatakse või põlatakse.
Klikitakse, et su üle naerda, kahjurõõmu tunda ja kribada ilkuv kommentaar. Klikitakse, et kogeda magusat üleolekutunnet – jumal tänatud, et mina ei ole sina. Raamatupoes nii ei saa. Et lugejad raatsiksid pangakaarti luhvtitada, läheb tarvis positiivset populaarsust, seda tõelist armastust. Meediastaaridel tuleb sageli kibe pettumus alla neelata – kuulsust justkui jätkuks, aga raamatule ostjaid ikkagi mitte nii palju, kui oleks lootnud.