:format(webp)/nginx/o/2025/02/04/16635823t1hfa09.jpg)
Kolme sõnaga iseloomustab pianist Sten Lassmann oma 12. veebruari kontserti Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia saalis sarjas «Klaverikunst»: «Romantiline, virtuoosne ning ülev. Just nii, nagu klaveri sooloõhtu olema peabki.»
Kolme sõnaga iseloomustab pianist Sten Lassmann oma 12. veebruari kontserti Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia saalis sarjas «Klaverikunst»: «Romantiline, virtuoosne ning ülev. Just nii, nagu klaveri sooloõhtu olema peabki.»
Sõnad sobivad hästi, sest ettekandele tulevad Ludwig van Beethoveni, Robert Schumanni ja Ferenc Liszti teosed.
Enamasti idaneb kava kontseptsioon soovist mängida mingit kindlat (suur)teost, millest kujuneb ka kogu kava mõtteline kese. Praegusel juhul aga on kaval kaks telge: Franz Liszti sonaat h-moll ning Robert Schumanni fantaasia C-duur op. 17. Tegu on mõlema helilooja loomingut kokku võtvate kolossaalsete teostega, ja samas ka kogu romantilise epohhi kesksete taiestega. Loomulikult võiks kumbki teos eraldi olla uhke sooloõhtu naelaks, kuid sellisel sisutihedal kaksikfookusel on ka oma tugev põhjendus.