:format(webp)/nginx/o/2025/05/23/16864692t1h8fda.jpg)
Autosaadetest «Top Gear» ja «The Grand Tour» tuntud telestaar Jeremy Clarkson, kes nüüd on hõivatud farmieluga oma populaarses saates «Clarksoni farm», armastab Eestist pärit masinat. Selle loonud ettevõtte Dipperfox OÜ tootelooja Tiit Talvaru ja ühismeedias rahvusvahelisele edule aluse pannud Taavi Altpuu käisid täna Vikerraadios rääkimas, kuidas nende teed ristusid Jeremy Clarksoniga, kes näitab peagi nende toodet oma «Clarksoni farmis».
Taavi selgitas, et Clarksoni tähelepanu tõmbasid nad esialgu ühismeedias. See juhtus eelmise aasta kevadel. «Tegime sotsiaalmeedias lühivideoid. Nägime järsku statistikast, et oleme lendama läinud, vaatamised läksid miljonitesse. Hakates tiimiga vaatama, millest see tulenes, saime teada, et Jeremy on pannud ühe meie postituse meeldivaks,» meenutab Taavi. Lendu läks video omakorda sellest, et seda nägid ka Clarksoni jälgijad, keda on umbes seitse miljonit. «Saime aru, et Jeremyl on huvi Dipperfoxi kännupuuri vastu.»