Ning värsse esitamas säänse sisendusjõuga, mis teeks kadedaks isegi Vladimir Majakovski. Jim võiks anda kõnetunde väsinud Barack Obamale, kuidas tuua oma väljendusse sära, sarmi ja värvi. Kuidas vabastada oma sisemine neeger.
Kui selgus, et Jim esitab meile Artur Alliksaare loomingut, tekkis alguses väike eelarvamusekene, nagu ikka keskealisel mehel, keda naine lohistab vaatama luulekava. See, kurat, on ju värssides, seal ei juhtu ju midagi, ainult eteldakse. Aga tegelikult on «Õhtute kollane tolm» täieline meditatsioonilaks. Ma ei hakka rääkimagi oivalisest lavakujundusest või valgusrežiist või sulnilt hingavast muusikalisest atmosfäärist.
Just Alliksaare tekstid said Jimi esituses uue kõlavärvi. Kui ägedalt kostab emakeel Jimi suus, kui hüpnootiliselt mõjuvad algriimid.
Alliksaar on siiani tundunud selline pisut vanunud tegelane, teate küll, selle totaka Tartu vaimuga seotud müüt, kelle värsse pika salli ja baretiga vinetunud boheem hommikuhämuses Pirogovis süles istuvale sinisukale ette kannab. Aga ei, Alliksaar on siin väga aktuaalne, tõsiselt filosoofiline, moodsalt irooniline, terav, karge ja ilus.
Jim viis Alliksaare sõnad algsest turvakodust veelgi kaugemale – see oli happeline, pisut ohtlikki peyotetrip, sealpoolne sõnum, šamaanlik ilmutus. Nomen est omen. Pingelised tühikud sõnade vahel lubasid just eelmisel mõttel kulglaid pidi vereringesse imbuda, kui juba uus laeng peale langes. Jim jõllitas publikut oma eri värvi silmadega ohtlikult lähedalt, tribal-tätokad näos ja kehal veenmas, et siin peenraha ei vahetata.