Neid kuulajaid, kes ootavad teie plaadilt kümmet «Oblivioni», võib albumi kõla isegi ehmatada. Plaadil on kogu ilu kõrval rajumaid lugusid, räpasemat saundi, ropendamist ja folkpunki. On see plaat ka tõestus, et esiteks, me ei ole ühe hiti ime, teiseks, me ei ole midagi nii siledad poisid?
Nii see kujunenud on. «Oblivion» on hästi soft, aga oma stiili leidsime alles siis, kui teised laulud juurde tulid. Oluline on ka see, et olen vahetanud klaveri akordioni vastu, nii ka «Oblivionis», mis plaadil kostab teistmoodi kui «Eesti laulul»: ukulele, akordion, palju seikluslikum variant. Lood on läinud jõulisemaks. Ega see kermiti-häälne (parodeerib omaenda laulmist) «laalalaa» väga endale ei meeldinud enam. Ma olin «Eesti laulu» ajal hästi noor, «Oblivion» on meie esimene lugu ... See ei anna meist veel täit pilti, aga oli selles mõttes vajalik, et tegi meid inimestele tuntuks.
Mingis mõttes see ei olegi noorte inimeste muusika üldse, see on selline traditsioonidega muusika, mida te teete. Võiks ju EDMi ja brostep’i täristada.
Ah selles mõttes. Ega meid klubides keegi ei kuula vist. Ja võib-olla tänapäevane noortestiil on, jah, elektrom. Aga samas, nagu sa ka ütlesid, folkrokki kuulatakse maailmas praegu palju.
Ma olen märganud, et oled suur naisteajakirjade lemmik. Ma lihtsalt tegin eeltööd enne sinuga kohtumist! Millest selline staatus?