Mitte et me koos «Deemonite» kangelastega nüüd ka ise põrguteel väljakannatamatult põleksime, mida me ju võiksime teha, isegi peaksime – seda mitte. Aga Joko, Reeda ja Antsu olukorra väljapääsmatus, nurk, kuhu nad on ennast ise mänginud, teesklus, millega seda varjatakse, on külmsinise, kalgi koloriidiga ekraanil selgelt tajutav.
Tegu on klassikalise ansamblifilmiga. Kolme peategelase, vastavalt Tambet Tuisk, Ene Järvis ja Ain Lutsepp, elu põimub hetkiti, teineteise olemasolust teadlik olemata, ühes ja samas kasiinos, ainult et kui esimene alles alustab oma allakäiku, mis sel hetkel pole ju veel allakäik, vaid pime õnn, mis lihtsalt naeratab, on teine jõudnud juba poole peale ja kolmas suisa lõpusirgele.
Selline dramaturgiline võte seob loo ühtseks tervikuks, rõhutab isegi sellise ahela katkematust, ringikujulisust. Lugu ise on siiski ilmselgelt pikk – tund ja 50 minutit –, et pinget pidevalt üleval hoida.
Filmi vääristavad õnnestunud osatäitmised, mis tõstab selle kõrgemale ka oma sisulisest piiratusest. Ain Mäeots on valinud välja, ka kõige pisematesse osadesse, õiged näitlejad ja suutnud neist pea maksimumi välja pigistada.
Millised ilmed on ikkagi Elen Lotmani kaamera suurde plaani püüdnud: kuidas Ene Järvis väljendab mõistmatust selle üle, et masin on «söönud ära» kõik tema eurod, aga vastu pole andnud midagi – on see ehk rikkiski? Või kuidas Tambet Tuisk valetab vanale sõbrale näkku, et peab Rootsi operatsioonile minema, aga rahast jääb puudu, tundes ühtlasi tülgastust selle vastu, mida räägib.