Sergei Dogadin (1988), kes on tõeline PSO laps (tegi see noor viiuldaja ju oma debüüdi selle orkestriga 11-aastaselt), astus üles ka sünnipäevakontserdil, mängides Mozarti kolmandat viiulikontserti. Dogadin mängib praegu Giovanni Battista Guadagnini (1758) viiulil.
Rahvusvaheliste konkursside laureaat Dogadin on ülipüüdlik, täpne, hea intonatsiooni ja veel parema dünaamikaga, tunnetades läbi igat mängitud nooti. Kuna poiss on pärit muusikute perekonnast ja üles kasvanud orkestrite ees soleerides, tundis ta end ka seekord kui kala vees. Tema hea tehnika ja osavus tulevad eriti hästi esile tempokamalt mängides, seega olid täna väga nauditavad ka just tema Mozarti I ja III osa.
Kontserdi teises pooles kõlas Mahleri võimas 5. sümfoonia. 1902. aasta partituuris on selle teose viis osa jaotatud veel omakorda kolme suurde alalõiku: esimeses lõigus on kaks esimest osa, teises on skertso ja kolmas lõik hõlmab kahte viimast osa. Sümfoonias on tunda suured kontrastid meeleheite ja rõõmu vahel.
Kui Mahleri mitmekihiline helikeel ära tabada ja seda õigesti esitada, siis peaks iga natukese aja tagant tulema pisar kurku ka kõige külmemal kuulajal. Mahleri muusika on oma traagilise alatooniga niivõrd rikas, et raske on jääda ükskõikseks.
Tänane kontsert oli selles mõttes täielik õnnestumine. Nautisin eriti kontserdi teist poolt. Orkestril peab olema laval mugav, see koos hingav ja üksteist toetav kollektiiv peab tahtma laval olla ja mängitavat teost mängida, siis jõuab see hea energia ka publikuni.