«Kui tahame propageerida ühiskonnas konkreetseid väärtusi, üheks neist on erafirmade kaasamine avalikku huvi pälvivate nähtuste ja sündmuste panustamisse rahaliselt, peaks olema riigi huvi seda igal viisil ka tunnustada ja soodustada,» ütles Sildna Postimehele.
Ta märkis, et rahvusringhäälingu eetris ürituse toetaja logo näitamine oleks vähim ja ka elementaarne viis eraettevõtjaid tunnustada ning ka motiveerida üha enam panustama.
Sildna ettepanekul võiks rahvusringhäälingu ja kultuurivaldkonna tegijate vahelist dialoogi innustada ja kordineerida Eesti Kultuuri Koda, mis koondab kultuurivaldkonna tegijaid laiapõhjaliselt.
Ta märkis, et oleks hea mõte korraldada ümarlaud, millest võiksid osa võtta kõik valdkonda puutuvad osapooled, kultuurikorraldajad, spordivõistluste korraldajad, erakanalite esindajad, sponsorite esindajad, meediaeksperdid, kõnealuse ERR nõukogu ja ERRi esindajad.
«Tihtilugu on asi selles, et otsustajatel pole piisavalt infot või ülevaadet, et teha informeeritud otsuseid. Puudu võib jääda nüansse, millest ERRi nõukogu ei ole teadlik.»
Sildna sõnul võiks olla hea tava, et enne terve sektori arengut puudutavate otsuste langetamist arutatakse seda ka kõigi osapooltega.
«Ümaralaua eesmärk võiks olla selgitada, milline on ERRi tava sponsorteabe edastamisel, mis on olnud argumendid senise korra põhjendamiseks ja kas praegune kord teenib üldsuse huve?»
Kui ERRi visioon on olla Eesti kultuuri ja kodanikuühiskonna toetaja, arendaja ning teiste samal eesmärgil tegutsevate organisatsioonide tõhusaks partneriks, siis on kõigi selles valdkonnas tegutsevate inimeste ülesanne selgitada, kuidas olla ERRile abiks, et seda senisest veelgi paremini teha, lisas ta.