Walshi mitmekihilise teksti tähendusmaastikud visandatakse publikule paraja selgusega. Piirid näitleja, teksti ja keskkonna vahel lavastuses on tõmmatud just õigetele kohtadele. Selle koha pealt on tekst äärmiselt tundlik. Walsh kirjutas «Härrasmehe» algselt endale mängimiseks.
Selle esitamise kohta Corcadorca teatris on autor öelnud: «Sain aru, kui palju jõudu laval olemine nõuab, ja tajusin, kuidas võimas karakter võib hakata mõjutama näidendi keskset loogikat ja struktuuri.»
Soomets on sellega arvestanud ning lavastuse just näitleja karakterile üles ehitanud. Tekst muutub Annuse näitlejaande kõrval nähtamatuks või kuuldamatuks ega domineeri esituse üle. Lavastaja ega tekst ei summuta näitlejat, vaid lasevad tal täie leegiga põleda. Robert ei takerdu, ei kõhkle, ei võta mõtlemisaega, vaid kihutab nahka märjaks võtva intensiivsusega läbi kogu linna karakteriteassortii.
Põlevate silmadega kõhetu habetunud hullu raevuhood vahelduvad lapsiku endale naeratava lihtsameelsusega ning tabavate karikatuuridega linnakese argielust. Annuse Thomas elab oma ruumis, kus muu maailm eksisteerib vaid lindilt kõlavate kajadena olnud või kujutletud vestlustest ja sündmustest.
Piir reaalsuse ja kujutluse vahel pole mitte ainult hajunud, vaid seda pole seal kunagi olnudki. Ometi jääb kuhugi mingi turvaline tsoon, mingi viimne osake, mida näitleja rollile ei loovuta.
Monotüki puhul, mis pea täies mahus vaid kahe inimese tehtud, ootad paratamatult mingit kokkuhoidlikkust. Mingit enesesäästmist autoritelt, kes kogu selle massiivi enda kanda on võtnud.