Mõnes mõttes tekib vaatajal tunne, nagu istukski kuskil augus, kus on küll ääretult sulnis põliste kuuskede latvadesse loojuvat päikest imetleda, aga välja ei pääse. Nagu kaevu kaevav Vana London ühes nendest paljudest küüni täitmise lugudest.
Madis Kõivu lihtsad, kuid psühholoogiliselt hästi läbi komponeeritud, viimse hingevärina ja dialoogireani täpselt välja timmitud inimtüübid on need, mis tema tekstid ajatuks teevad. Vaatajat lummab see alateadlik äratundmine, samastumine, sest selliseid Aadamaid, Sasse ja Luisid leidub igas kollektiivis vähemalt üks.
Kasterpalu on kokku pannud ka suurepärase näitlejate ansambli, kes karakterite olemuse leidlikult välja mängivad.
Eriti nauditav on Guido Kangur värvikate Kusta monoloogidega, kaugele paistab, kuidas näitleja oma rollist ise sisemist naudingut tunneb. Samuti jääb kauaks kummitama Aleksander Eelmaa Sassi rollis koos oma sugestiivse heintesse uppumise looga. Monoloogiga, mida kuulates tundub teatritalu hoov suurem kui elu.
Näitlejatele, kes Kõivu eksistentsiaalselt raskepärast teksti mängulise kergusega esitavad, sekundeerib etnodžässansambel Paabel. Kasterpalu otsustas nende kasuks pärast seda, kui oli kuulanud koosluse kevadel ilmunud esimest plaati «Epöpoa».
Ning hästi otsustas, ansambel heinavankris jätab Hando Runneli tekstidele komponeeritud mõtiskluspaladega vaatajatele just parasjagu nähtu seedimiseks aega. Muusikud sekkuvad vaid vajadusel, selleks et mingit hetkelist emotsiooni võimendada, kuid ei muutu iial domineerivaks.
«Küüni täitmine» on ajatu lugu, sest alati on ju vaja kuhugi heinu visata. Iga päev, aastast aastasse. Et oleks kunagi hiljem, näiteks talvel, võtta. On vaja tööd teha, et meie tulevastel põlvedel oleks, millest elada. On vaja...
Taas üks teatritekst, mis eestlaste muretsejaliku ja vargamäeandreselikult töörügajaliku olemuse filigraanselt välja toob. Kusjuures alati rügatakse tuleviku nimel, olevikus elamine ei ole väärtus, tööd tuleb teha lootuses, et kunagi see õnn ja armastus ka saabub.
Paralleelina tuleb meelde ka Kivirähki «Eesti matus», kus kelder oli pilgeni täis ületunamulluseid moose, aga neid keedeti ikka juurde ja juurde. Mis siis, et keegi ei söönud.
Minge Saueaugule, sest tegelikult on selles lavastuses veel ka palju enamat kui eneseiroonia. Ning augustikuised õhtud maal saavad olema ütlemata sulnid.