Rahvusraamatu kõnekoosolekul räägiti täna raamatukogude teenuse kvaliteedist, mida mõõdetakse lugejate rahuloluga.
Tallinnas räägiti raamatukogude teenuse kvaliteedist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahvusraamatukogus esitles bibliograaf Anne Veinberg lugeja uuringul põhinevat raamatut «Teenuse kvaliteet - raamatukogutöö tulemuslikkuse näitaja». Uuring käsitles lugejate rahulolu Tartu Ülikooli, Rahvusraamatukogu, Tallinna Tehnikaülikooli raamatukogude tööga, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
«Me küsisime seda, kui rahul inimene on komplekteerimisega, küsisime, kuidas inimene on rahul teenindaja pädevusega, abivalmidusega, viisakusega, kuidas talle meeldib mööbel, kui hästi ta ennast raamatukogus tunneb,» selgitas Veinberg.
Rahvaraamatukogudes sellist uuringut tehtud ei ole, kuid Anne Veinbergi hinnangul tuleks seda teha.