/nginx/o/2008/10/14/83402t1ha9c1.jpg)
Rahvusraamatu kõnekoosolekul räägiti täna raamatukogude teenuse kvaliteedist, mida mõõdetakse lugejate rahuloluga.
Rahvusraamatu kõnekoosolekul räägiti täna raamatukogude teenuse kvaliteedist, mida mõõdetakse lugejate rahuloluga.
Rahvusraamatukogus esitles bibliograaf Anne Veinberg lugeja uuringul põhinevat raamatut «Teenuse kvaliteet - raamatukogutöö tulemuslikkuse näitaja». Uuring käsitles lugejate rahulolu Tartu Ülikooli, Rahvusraamatukogu, Tallinna Tehnikaülikooli raamatukogude tööga, vahendas ERR Uudised «Aktuaalset kaamerat».
«Me küsisime seda, kui rahul inimene on komplekteerimisega, küsisime, kuidas inimene on rahul teenindaja pädevusega, abivalmidusega, viisakusega, kuidas talle meeldib mööbel, kui hästi ta ennast raamatukogus tunneb,» selgitas Veinberg.
Rahvaraamatukogudes sellist uuringut tehtud ei ole, kuid Anne Veinbergi hinnangul tuleks seda teha.