Oleg Tabakov lubas selle loo hoolimata keerukusest lavalaudadele tuua kas või isikliku raha eest ning filmirežissöör Nikita Mihhalkov võrdles seda Bulgakovi «Meistri ja Margaritaga», kasutades sõnu «šedööver», «talent» ja «suur kirjanik».
Ja et asi läheks veel põnevamaks, avaldas ajakiri Russkij Pioner 11. numbris tagatipuks ka Vladislav Surkovi arvustuse väidetavalt enda kirjutatud romaanile.
Romaanile, mis mitmete arvustajate hinnangul paljastab Surkovi loodud maailmakorda. Näiteks ajaleht Vedomosti ja veel mitu – tõenäoliselt romaani tekstiga isiklikult mitte kokku puutunud – autorit on oma kirjatükkides esile tõstnud korruptsiooniteema.
Seda on teoses muidugi mainitud, kuid üsna nullilähedaselt ja möödaminnes paaril-kolmel leheküljel. Ja nagu ennist juba öeldud, pole tollel süžeel kogu loos nagunii primaarset rolli.
«Peab olema ikka päris tugevalt vastupanuliikumise propagandast kahjustatud aju, et nimetada Dubovitskit totaalse korruptsiooni paljastajaks parlamendis, meedias ja jõustruktuurides.
Vastupidi – kui ma siis kas lugesin või kirjutasin seda romaani, tundus mulle, et autor on kirjanduslemb, kes võinuks töötada pigem raamatukoguhoidjana, kuid saatuse tahtel teenib rahutumas keskkonnas.
Et ta ei kappa nullilähedusel vastu bürokraatlikule hüdrale, vaid vastupidi – varjub reaalsuse eest selle iseäralikult kihilise teksti kahe-, kolme-, kaheksamõttelisuse või mõttetuse taha,» märgib oma arvustuses Surkov.
Vaatamata tema iroonilisele märkusele, et postmodernism on vallanud ka perioodika, kus ajakirjanduslik juurdlus avab tõe nimede kõla sarnasuse alusel, ei tee kroonimata romaanikuningas asja lihtsamaks.