Reklaamikonkursi Kuldmuna 2001 võitjad selguvad 16. märtsil

Allan Keian
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Reklaamikonkursi Kuldmuna 2001 võitjad kuulutatakse välja 16. märtsil kell 18.30 algaval galaõhtul Sakala keskuses, oma arvamuse parima reklaami valimiseks saab öelda ka publik.

Publiku lemmikute selgitamiseks on alates selle nädala esmaspäevast igas kategoorias kümne parima hulka jõudnud tööd avalikustatud eksklusiivselt internetiportaalis everyday.com, rääkis Reklaamikonkursi Kuldmuna 2001 zhürii esimees Marek Reinaas. «Portaali külastajad saavad hääletada oma lemmikute poolt, lisaks demonstreeritakse kümmet parimat teleklippi TV3s, kus on samuti võimalus anda klippidele hääli.» Reklaamikonkurs toimub üheksas reklaamikategoorias: tele-, trüki-, väli-, sotsiaal-, raadio-, otsepostitus, pakendi- ja digitaalne reklaam ning firmagraafika. Igas kategoorias antakse välja kuld-, hõbe- ning pronksmuna, rääkis Reinaas. Galaõhtu pileteid ja pileteid klubis Nightman toimuvale afterparty´le saavad osta kõik huvilised osta Kaubamaja ja Magistrali keskuse Piletipunktidest ning Eesti Draamateatri kassast. Reklaamikonkursi Kuldmuna 2001 eesmärk on Reinaasi sõnul saada ülevaade Eesti reklaamitegijate uuematest töödest ja pakkuda Eestis reklaamialal tegutsejatele väljundit enda tutvustamiseks. Konkurssi korraldab Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL).

Tagasi üles