Teaduses ollakse väga ettevaatlikud, ning parim, mis sealt kosta võib, on «tõenäoliselt», «suure tõenäosusega» ja mida muud praegu väita saakski,» selgitab Kormašov põhjust, miks maali kohal endiselt küsimärk ripub.
«Maalikunstnik peab olema igakülgne ja eraklik. Ta peab tähele panema kõike, mis teda ümbritseb ja ta peab selle üle järele mõtlema.»
Kuigi teadlaste käsutuses on vaid kaudsed tõendid, on üks täpsematest tulemustest seotud puittahvli uurimisest süsinikmeetodil – puit pärineb kõige tõenäolisemalt aastatest 1490 ± 15 aastat ning see sobiks maali valmimise aega arvestades hästi.
Värvide, pigmentide ja lakkide puhul ei saa kunagi öelda nende valmistamise aastat, küll aga kõrvutada koostisi samal meetodil uuritud ja täpselt dateeritud maalidel olevatega. Rooma krimilabori grafoloogilise analüüsi lõppjäreldus kõlab: «Suure tõenäosusega on see Leonardo da Vinci käekiri.»
See on üks tõsiseltvõetavamatest järeldustest, kuna võrdlusmaterjali ehk otseseid allikaid on Leonardo manuskriptide, tehniliste jooniste ja teaduslike joonistuste näol (mille juurde kuulusid alati meistri ülestähendused ja seletused) piisavalt.
Pildilt on tuvastatud ka sõrmejälgi, mida analüüsiti maailma suurimas maalidelt leitud sõrmejälgede pangas Chieti ülikoolis, kus on umbes 400 sõrmejälge, sealhulgas ka tuvastatud Da Vinci omad.
Orest Kormašovi sõnul võimaldab niisuguste sõrmejälgede leidmist eriti 15. sajandi keskpaigast kuni 16. sajandi lõpuni levinud maalimistehnika – õhukesi, läbikumavaid õlivärvikihte hõõruti sageli laiali sõrmedega.
Pärast Tallinna jõuab Leonardo da Vinci väidetav autoportree tagasi oma koju Lõuna-Itaalias Vagliosse. Ning on vaid meie õnn, et sellel praegu veel küsimärk juures on, sest vastasel juhul poleks Leonardol Tallinna asja olnud. Ja meil on, mida sellest külaskäigust mõelda ja mäletada.