Reklaamiauhinnale Kuldne Nael 24 kandidaati

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TAMBET KAUGEMA

12. detsembril antakse Tallinna klubis Hollywood esimest korda välja reklaamiauhind Kuldne Nael. Eile tehti teatavaks auhinna kandidaadid, kelle seast selguvad võitjad.

Käesoleva aasta parimad reklaamid selgitatakse välja neljas kategoorias: telereklaam, raadioreklaam, trükireklaam ja välireklaam. Igas kategoorias valis sõltumatu komisjon välja kuus finalisti - kokku seega 24 reklaamialast võistlustööd. Nende 24 kandidaadi hulgast selguvad 12. detsembril laureaadid.

Klubis Hollywood leiavad omaniku skulptor Tauno Kangro ning klaasikunstnik Eino Mäelti meisterdatud auhinnaskulptuurid: klaasristtahukat on läbistamas kuldse läikega pronksnael.

Kuldse Naela sõltumatusse komisjoni on sel aastal kutsutud Mare Pork, Hagi Shein, Riina Sildos, Hardi Volmer, Andres Jõesaar, Priit Hõbemägi, Jaanus Rohumaa ning Raoul Kurvitz. Võimalik, et lõppvaliku tegemisel täiendatakse komisjoni ühe inimese võrra, ütles eilsel pressikonverentsil Margus Hunt Eesti Turunduskeskusest.

Reklaamiagentuurid ja ka mõned üksiküritajad esitasid komisjonile 127 võistlustööd: telereklaame oli 27, raadioreklaame 25, trükireklaame 47 ning välireklaame 28, ütles Tomi Saluveer Eesti Kultuuriauhinnast. Kokku osales konkursil 16 reklaamiagentuuri ja kolm üksiküritajat oma töödega.

Samas märkis Saluveer, et vaid kolm reklaamiagentuuri osales kõigis kategooriates, mis näitab, et kehvi töid ei hakatud võistlusele saatma ja juba enne valiti välja kõige paremad tööd.

Komisjoni liikme Hardi Volmeri sõnul valikut tehes suuri vaidlusi ei olnud ja komisjon jõudis suhteliselt kiiresti üksmeelele. Volmeri arvates oli raadioreklaamide tase vast kõige nõrgem, visuaalseid vahendeid osatakse paremini kasutada.

Oma sõna saab öelda ka reklaami tarbija. Lähemal ajal hakatakse meediakanalites tutvustama finaali jõudnud töid ning inimesed saavad lahtisel postkaardil väljendada oma arvamust.

Kuldset Naela annab välja osaühing Eesti Reklaamiauhind, mille moodustasid Eesti Turunduskeskus ning osaühing Eesti Kultuuriauhind. Turunduskeskus ühendab firmade turundus-, reklaami- ning avalike suhete juhte. Eesti Kultuuriauhind annab välja teatri-, muusika ja filmikunsti auhinda Suur Vanker.

Reklaamiauhinna eesmärk on teadvustada senisest rohkem reklaami osatähtsust ja tõsta esile Eestis tegutsevate reklaamiagentuuride silmapaistvaid töid, on korraldajate põhjendus toimuvale.

Auhindade kätteandmise tseremoonia toimub 12. detsembril kino Sõprus saalis ja kes sinna ära ei mahu, saavad monitoride vahendusel vaadata seda Hollywoodi klubi ruumidest. Õhtut juhivad Liis Tappo ja Igor Maasik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles