Filmiprodutsent Artur Talvik postitas oma Facebooki lehele USA meediaorganisatsiooni Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. pöördumise tema poole, milles palutakse tungivalt Kass Arturi kinode logode eemaldamist nende kodulehtedelt.
MGM nõuab Artur Talvikult rändkino logo eemaldamist kodulehelt
«Teie veebilehtedel kasutatav tähis assotsieerub meie kliendi kaubamärgiga ning võib kahjustada meie kliendi kaubamärgi mainet ning eristusvõimet.Loodan, et olles ise loomeinimene mõistate meie kliendi muret oma intellektuaalse omandi pärast,» seisab postituses
Tähelepanu on juhitud ka sellele, et Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. kaubamärk on Eestis kaitstud nii Eesti kui Euroopa Liidu kaubamärgiõiguse alusel ning lisaks kaitseb seda ka autoriõiguse seadus.
«Laskumata juriidilistesse detailidesse, teeb Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. Teile sõbraliku ettepaneku kõrvaldada meie kliendi kaubamärgiga sarnane tähis viidatud veebilehtedelt ning seda edaspidi mitte kasutada, ei veebilehtedel ega ka mujal.»
Talvik ise kirjutas Facebookis pilkavalt, et sajandi suurim kohtusaaga on tulemas. «Metro Goldwyn-Mayer Studios versus Kass Arturi Külakino! Tõeline titaanide võitlus! OMG ma saan vist Hollywoodi vanglasse.....»
Postitus kogus hulgaliselt kommentaare ning teiste seas avaldas arvamust ka poliitik Marek Strandberg, kes juhtis tähelepanu, et Kass Arturi kino logo võib kuuluda ka karikatuuri valdkonda. «See on ju hea, et nad tunnistavad, et Talviku näol on tegemist loovisikuga. Seega on põhjust eeldada, et tegemist on loominguga, mitte kaubamärgiga. See looming võib eneseirooniliselt kuuluda kas karikatuuri valdkonda või olla näiteks pastišš ehk siis teise autori teose teadlik jäljendus.Mõlemal puhul pole vaja käsitleda seda moel nagu teeb MGM esindaja,» kirjutas Strandberg.
MGMi sõnul assotsieerub veebilehtedel http://www.talvik.ee/kulakino/ ja http://www.talvik.ee/randkino/ kasutatatud logo meediaorganisatsiooni kaubamärgiga.