Selle taustal mõjub traagiline lõpplahendus ehk liigagi halastamatuna.
Teine meeldejäävam roll on Ott Sepa jooma- ja naistemees Gustav Adolf, kes lisab tõsiste toonide tasakaalustamiseks lavastusse koomikat. Sepa tegelase puhul on keskendutud tema väliste joonte rõhutamisele, ent ülevoolavalt žestikuleeriva, lärmava ja veiderdava tüübi taga näeme meest, kellel on hea süda ja kes soovib oma perele ometi ainult parimat.
Huvitava dilemma tekitasid Elina Pähklimäe rollid – kord näeme teda sõbraliku ja rõõmust rõkkava lapsehoidja Majna, kord kalgi Henrietta Vergerusena. Võib-olla on asi tegelaste erinevuste niivõrd suures vastuolus ja ühest rollist teise hüppamise kiiruses, kuid nähtud etenduses mõjus Maj siiralt lõbus rollilahendus usutavamana kui Henrietta kange jahedus.
Tähelepanuta ei saa jätta nimiosade olulisust. Lapsnäitlejate jaoks on see kindlasti paras katsumus niivõrd pikkades etendustes kaasa mängida, samal ajal peaaegu igas stseenis kohal olles. Nende mäng aga väsimuse märke ei ilmuta. Ka pingeline stseen lavastuse lõpus, mil Alexander kohtub iseäraliku Ismaeliga (Priit Strandberg), on täis hõõguvat elujõudu.
Häid osatäitmisi on lavastuses veelgi. Näiteks jättis sügava mulje Liina Tennosaare ja Aivar Tommingase tegelaste helge mineviku meenutamise stseen. Pekarevi Emilie, kes lavastuse alguses on kergelt tüdinud, kalkuleeriv ema ja abikaasa, tekitab esialgu pisut võõristust, kuid lavastuse teises pooles on näha tegelase arengut – temast saab oma õiguste eest seisev kartmatu naine, kelle eluvõitlust publik hinge kinni hoides jälgib.