Ma ei tea kunstnikku, kes oskaks nii geniaalselt ära kasutada ruumi omapära ning panna kõnelema igas ruumis vaid kaks-kolm näiliselt täiesti mõttetut asja.
Dialoogi tekkimine võtab aega, see toimub pärast pikka viibimist keldris, pärast seoste leidmist justkui kokkusobimatute esemete vahel, muusika ja häälte kuulamist. Sümboolika algab juba sellest, et keldri labürinti sattununa ei tea, kust algab ekspositsioon, kuhu minna.
Lõpuks leiab eksleja ühe pika ruumi otsaseinas foto õnnelikust pisipoisist, kel korv käes. Poiss seisab tee ääres, mis jätkub piki põrandat halli eluteena. See on ühelt poolt sirge ja ilusa profileeringuga, teiselt poolt krobeline ja mullitav. Friisil on sees praod; mida kaugemale lapsepõlvest, seda tihedamad, ja lõpuks on profileeringu asemel ainult üks mudane kaos.
Teises ruumis on foto õigeusu kiriku taustal istuvatest lastest, kel pärjad peas. Samas riiulitel olevad vaasid on katki ja see on toimunud pärast seda, kui nad olid juba nurgas olevast vormist välja tulnud, siis täiesti tervena.
Seal on kaks ruumi treppidega. Ühel trepil ei ole algust ega lõppu. Teisel on need olemas. Kõnnin üles ja näen ainult taburetti vana poolkõrbenud tekiga. Kõrvus kõlab heliredel ja monotoonne tekst.
Need kiretu häälega jutustatud lood tänapäeva elust, surmadest ja mõrvadest on võib-olla tähtsaim võti näituse pealkirja «Leigus» mõistmiseks. See pealkiri on võetud evangelist Johannese läkitusest Laodikeia kogudusele: «Ma tean su tegusid, et sa ei ole külm ega kuum. Oh, oleksid sa ometi külm või kuum! Aga nüüd, et sa oled leige ja mitte külm ega kuum, sülitan ma su välja oma suust.»