Ei ole, ma olen alati arvanud, et see tööstus toodab totaalset paska, ja olen siiamaani sellel arvamusel. Suur vahe on, et muusika, mida meie teeme, on traditsionaalne kantrimuusika, mis on rohkem inspireeritud 40ndatest, 50ndatest, 60ndatest ja võib-olla ka 70ndatest. Mida see tohutu monstrum – Nashville'i kantritööstus – toodab, on põhimõtteliselt popmuusika, laiatarbekaup inimestele, kes väga mõelda ei viitsi. Kõik need lood räägivad kastiautodest, õlust, viskist, naistest ja kanast. See on läbiv teema.
Kas Sturgill Simpsoni muusikale on siis üldse turgu või olete pigem kriitikute lemmikud?
Lettermani saates esinemine aitas kindlasti kaasa. (Naerab) Arutasime mänedžeriga just teemadel, kuidas fännibaas töötab ja turg toimib. Inimesed, kes käivad Lady Gaga ja Madonna kontsertidel, üldiselt väga plaate ei osta. Nad kuulavad muusikat internetist ja loevad siis kollasest portaalist küsitava väärtusega informatsiooni ning käivad kontserdil selleks, et oma nägu näidata ja et oleks, millest teistega rääkida. Inimesed, kes on tegelikult muusikaga kursis ja teavad, mida otsida ja kes otsivad muusikast hinge või kvaliteeti – see klientuur on palju ustavam. Kui neile midagi meeldima hakkab, siis nad võib-olla ostavad rohkem kui ühe plaadi ja ühe särgi. Kui selle osa publikust ära veenad, võib su karjäär olla jätkusuutlikum.
Mida üks bänd peab tegema, et Lettermani saatesse pääseda?
Ma olen kuulnud, et David Letterman on suur muusikaaustaja, kes otsib bände ka ise, tema käest küsitakse kindlasti üle, kas mõni bänd sobib. Kindlasti peab olema mingisugust juttu sinu kohta meedias, koopabände väga sinna võtta ei taheta.