Praeguses teatris on väga vähe näitlejaid , kes suudaksid täielikult moonduda, tavaliselt mängitakse «iseennast» , kuigi enamasti need iseenda mängijad ise ei tea, kes nad on. Ja nüüd näeme telesaates «Su nägu kõlab tuttavalt » tõelisi moondumisi, mis peaks kadedaks tegema iga näitleja.
Kõige suurem üllataja oli Mart Müürisepp, kes esimeses saates laulis Banderase laulu ja viimases Nancy Sinatra laulu. Mõlemad esitatud lauljad on kardinaalselt erinevad ja me nägime noore, 23 aastase nukunäitleja esituses täiesti erinevaid koopiaid. Müürisepp tabas täpselt esitatavate lauljate ja laulude olemust. Tema moondumine oli vaimustav. Nancyna moondus ta imeliseks nukunaiseks, tema liikumatu pilk ja näoilme olid nii veenvad, et ei tekkinud hetkekski kahtlust, et see pole naine.
Ida teatris esitavad hiilgavalt naisi mehed, meil tavaliselt tehakse teatris naise kujutamisel nalja, kuid Müürisepa esituses naine oli tõeline Nancy koopia, ehk võluvamgi kui originaal.
Kui ka meie sõnateatris suudaksid näitlejad nii moonduda nagu selles saates lauljad ja näitlejad, siis ärkas ka meie eesti teater uuele elule.
Muidugi kergendab originaali kopeerimist lauljal esituse nägemine pärislaulja poolt videos , kuid ikkagi on suur kunst moonduda niivõrd, et ei tunne näitlejat - kopeerijat ära. Draamanäitlejal on keerulisem, tal pole originaali ees, ta peab näidendis peituva kuju kujutluse abil elusaks nõiduma, selleks moonduma. Kuid moondumisprotsess iseendast on sama: kui laulja kopeerib nähtavat originaali, siis draamanäitleja oma elavat kujutlust. Kujutlusvõimeta näitleja on saamatu keskpärasus. Ma pole Mart Müüriseppa laval näinud. Loodan, et ta suudab ka kujutluse abil luua elavad kujud laval neiks moondudes. Igatahes kopeerijana on Müürisepp suur anne.