2012. aastal koos mitmete näitlejatest kursusekaaslastega Tallinna Linnateatri ridadesse astunud Leesalu on tänaseks loonud juba mitmeid lavateoseid nagu „Lantimiskunstnikud“, „Offline“, „Kolm vihmast päeva“ ja „Aju jaht“. Otfried Preußleri sulest pärit novelli põhjal etenduv „Krabat“ on eelnevatest mitmeti erinev. Ühe põhjusena seetõttu, et eestlaste seas armastatud mustkunsti ja fantaasiaküllase loo tegevus leiab algupäraselt aset 17. sajandil, kuid põhjuseid on teisigi.
Lavastaja Diana Leesalu sõnul on “Krabat” üks neist lapsepõlves loetud raamatutest, mis tol ajal kõige rohkem liigutas ja senimaani kummitama jäänud on. „Olen nii paljudelt kolleegidelt kuulnud, et ka nemad lugesid kunagi “Krabatit” kümneid kordi. Ja kui ma selle täiskasvanuna uuesti kätte võtsin, siis see lapsepõlves kogetud tunne tuli tagasi. Polnud vahet, et olin nüüd ise kakskümmend aastat vanem,“ tõdes ta.
Teise peamise lavastamise põhjusena näeb lavastaja rollidesse sobituvat teatri uut ja vana kaadriväge. „Praegune Linnateatri trupp absoluutselt perfektne selle loo lavale toomiseks. Oleks lausa kuritegu, kui meie noorte meesnäitlejate ühine vägi ja energia, mida me nägime juba „Pal-tänava poiste“ lavastuses, jääks maksimaalselt kasutamata. See on minu meelest lihtsalt nii võimas ja lahe. Ja teine asi veel - teatriringkondades ikka öeldakse, et „Hamletit“ saab lavastada siis, kui teatris on olemas Hamlet. Mina tundsin meie truppi vaadates, et meil on olemas täpselt õige Krabat ja täpselt õige Meister,“ pidades silmas Krabati rollis üles astuvat Märt Piusi ja Meistri nahas Andrus Vaarikut.