«Investeering on tehtud sellise arvestusega, et kui projekt järgnevatel aastatel välismaale suundub, siis hakkab sealt raha ka Eestisse tagasi tulema. Sellise asjaga on võimalik kasumit teenida,» ütles Leiten. Praegu on rahalist kasumit keeruline välja öelda, aga see pole ainuke hüve, mida suurprojekt Eestile toob. Välismaale lähevad esinema Eesti muusikud, Tallinna kammerorkester ja Filharmoonia kammerkoor Tõnu Kaljuste juhatusel.
Eestis antakse vaid viis etendust. 79-eurosed piletid ligi tuhandekohalisse saali on praktiliselt välja müüdud. Sellest Leiteni hinnangul ka piisab: «Elitaarsete asjade puhul on alati oht vint üle keerata. Soovime, et pileti ostmine jääks ikka pingeliseks. Kuna meile on sellise projekti tegemine nii eelarveliselt kui kunstiliselt esmakordne, siis soovime, et piletihind oleks just selline. Pealegi, kui teha lisaetendusi, siis ei pruugi neid sellise hinnaga välja müüa.»
Vaata võrdlevat tabelit mõne teise kultuuri- ja meelalahutussündmuste kohta loo lõpust.
Piletitulu katab vaid kolmandiku kogu vajaminevast rahast. «Mul ei ole mingit kripeldust selle piletihinna koha pealt. Kui me tahame kaasa rääkida maailma muusikakultuuri kõrgliigas, siis peame endale selgeks tegema, et väärt asjad ongi kallid. Näiteks Soome Savonlinna ooperipäevade piletihinnad algavad 120 ja lõpevad 200 euro juures,» kommenteeris Leiten 80-eurost piletihinda. «Oma võimete kohaselt teeme siin imesid.» Leiteni sõnade järgi astus Eesti selle teosega jalgpallitermineid kasutades maailma kõrgliigasse.
«Aadama passiooni» lavale toomist toetasid Eesti Ettevõtluse Sihtagentuur (EAS), BLRT Grupp, Kultuurkapital ja Kultuuriministeerium. Oma osa oli muidugi Eesti Kontserdi oma eelarvel ning selle kaudu Eesti Kontserdi sponsoritel.