«Vaatajale tundub, jah, alati, et reklaami on palju, aga seadus piirab selle mahu konkreetselt ära ja meie peame seadusest kinni,» pareeris Oru.
«Kuigi väidetekase, et telekanalid rikuvad reklaamiesitamise nõudeid, tegelikult see nii ei ole,» väitis Oru. «Inimesel on vahel mõnest asjast raske aru saada ja emotsioonid kasvavad üle pea. Aga meie müüme täpselt nii palju, kui seadus lubab, ja mõnikord tublisti vähem. Oleks veel andjaid, kes tahaks raha tuua, siis mahuks veel eetrisse.»
(Ringhäälinguseaduse 17. paragrahvis on selgelt kirjas: «Reklaami ja otsepakkumise lõikude maht ringhäälinguorganisatsiooni programmis ei tohi ületada 20 protsenti programmi päevamahust. Reklaami maht ei tohi ületada 15 protsenti programmi päevamahust. Reklaami ja otsepakkumise lõikude maht ei tohi ületada 12 minutit tunnis.» – Toimetuse lisandus.)
TV3 on tavapäraselt hiilanud suure vaadatavusega meeste hulgas. Emori uuring eritleb vaadatavust ka sugude kaupa ning sealt on selgesti näha, et 25–54-aastased mehed eelistavad vajutada teleripuldil nuppu, mille taga peitub Kanal 2. Alates esimesest kuni 13. kohani on edetabelisse saate nime järele kirjutatud just see kanal.
«Septembri lõpuks ei ole veel telekanalitel kõik kaardid lauda käidud,» ütles Oru. «Tulemas on veel konkurentide «Su nägu kõlab tuttavalt» ning meie «Laula mu laulu». Tegelik jõudude vahekord, kelle käes milline vaataja kui kaua on, selgub ilmselt oktoobri keskpaigas.»
Läinud pühapäeval alustas TV3 «Su nägu kõlab tuttavalt» väga tugeva tulemusega. Seda vaatas 240 000 inimest ehk 19,7 protsenti sihtrühmast. Kanal 2 septembrikuu populaarseima saate «Kaks kanget Ameerikas» vaatajate arv on 183 000.