Ruuporimeeskond, mis koosneb samadest tudengitest, arhitektidest, disaineritest, kellega alustasime, paneb just praegu plaane kokku ja räägib partneritega läbi. Ma ei jõua ära rõõmustada, et tänu ruuporite edule saame tudengitele pakkuda päriselu-kogemust, kuidas üks idee laia maailma viia ja n-ö tooteks vormida.
Kateedrile on kõige kasulikum see, et saame ruuporite näitel anda tudengitele väga hea ettevõtluskogemuse. Minult küsitakse pidevalt – nii Eestist kui väljaspoolt –, kuidas saab kunstiakadeemiasse sisearhitektuuri õppima tulla.
Mis on kultuuriteo auhind?
See on auhind, millega tunnustatakse sõna-, mõtte-, kunsti- või mitut kunsti ühendavat kultuuriprojekti.
Projekt peab hoidma ja tugevdama eesti kultuuri sisemist jõudu, kõnetama ühiskonda, ühendama terviklikult, loominguliselt ja uuenduslikult kunsti-, kultuuri- ja muid eluvaldkondi, panustama avalikku arutelukultuuri, aitama väärtustada eesti kultuuri, soodustama loomingulisust ühiskonna meelelaadi olulise osana.
Auhinda annab välja MTÜ Eesti Kultuuri Koda.
Kuvandi töörühma projektijuht Paul Kristjan Lilje
«Ruubi»-taolised ettevõtmised toetavad väga hästi Eesti kuvandit. Riigi brändi väljatöötamise käigus tehtud intervjuudest ja töötubadest tuuakse meie peamiste tugevustena välja nutikust ja paindlikkust ning looduslähedust. Nende kirjeldamiseks tuuakse näiteid e-riigi, meie maailmakuulsatest idufirmade ja leiutiste kohta.
Kuna ma ei tea selle projektiga saavutatud kontaktide mahtu, siis on raske selle tõhusust hinnata, kuid kõhutunde järgi julgen pidada seda heaks kampaaniaks. Õppida on siit kindlasti seda, kuidas viia sõnum kaugemale ja täpsemalt, et sünniks käegakatsutavat kasu mõnele valdkonnale (näiteks puidutööstusele, haridusele vms).
Oleme suhelnud riigi brändi teemal mitmete ülikoolide brändingu ja turunduskommunikatsiooni õppejõududega, teeme koostööd kõigiga, kes soovivad riigi brändi uuendamise protsessi panustada.