Eelmisel nädalal ilmus Eesti kommertstelekanalitesse kaks võistlevat komöödiasadet: Kanal 2 «Suur komöödiaõhtu» ja TV3 «Pühapäev Sepoga».
«Suur komöödiaõhtu» on populaarsem kui «Pühapäev Sepoga» (2)
Kohe tekkis skandaal: «Komöödiaõhtu» põhineb Soome formaadil «Putous», mille õigused kuuluvad ülemaailmselt telefirmale Eccho Rights. Kanal 2 ostis nimetatud formaadi Eestis näitamiseks, TV3 tegi lihtsalt sarnase ülesehitusega saate. Eccho Rightsi esindaja Nicola Söderlund ütles Postimehele, et TV3 tegeleb formaadivargusega.
Vaatajanumbrid näitavad, et telepublik eelistas neljapäeval ekraanile jõudnud «Suurt komöödiaõhtut», seda vaatas 202 000 inimest. «Pühapäev Sepoga» jagab oma 194 00 vaatajaga 3.-4. kohta seriaaliga «Pilvede all». Aga eelmise nädala kõige vaadatum telesaade oli hoopis laupäeval ETV eetris olnud «Eesti laulu finaal», mida jälgis tervelt 292 000 silmapaari.
TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 9) |
| ||||
Vaatajaid saateminuti kohta |
| ||||
|
|
|
|
|
|
koht | koht eelmisel nädalal | saade | kanal | vaatajaid tuh | % sihtrühmast |
1 | - | EESTI LAUL 2016 FINAAL | ETV | 292 000 | 24,2 |
2 | - | SUUR KOMÖÖDIAÕHTU | Kanal2 | 202 000 | 16,7 |
3-4 | - | PÜHAPÄEV SEPOGA | TV 3 | 194 000 | 16,1 |
3-4 | - | PILVEDE ALL | Kanal2 | 194 000 | 16,1 |
5 | - | PEALTNÄGIJA | ETV | 190 000 | 15,8 |
6 | 33 | SPORT. SPORT | ETV | 162 000 | 13,4 |
7 | - | KUUM JÄLG | Kanal2 | 149 000 | 12,3 |
8 | - | KODUTUNNE | Kanal2 | 145 000 | 12,0 |
9 | 17 | RADAR | Kanal2 | 142 000 | 11,8 |
10-11 | - | VIIMANE VÕMM/4 | Kanal2 | 140 000 | 11,6 |
10-11 | - | KÖÖK/4 | Kanal2 | 140 000 | 11,6 |
|
|
|
|
|
|
Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 29.02.2016-06.03.2016 |
|
|
| ||
Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring |
|
|
|