Nike

«Suur komöödiaõhtu» on populaarsem kui «Pühapäev Sepoga»

Suur komöödiaõhtu

FOTO: Tiit Mõttus

Eelmisel nädalal ilmus Eesti kommertstelekanalitesse kaks võistlevat komöödiasadet: Kanal 2 «Suur komöödiaõhtu» ja TV3 «Pühapäev Sepoga».

Kohe tekkis skandaal: «Komöödiaõhtu» põhineb Soome formaadil «Putous», mille õigused kuuluvad ülemaailmselt telefirmale Eccho Rights. Kanal 2 ostis nimetatud formaadi Eestis näitamiseks, TV3 tegi lihtsalt sarnase ülesehitusega saate. Eccho Rightsi esindaja Nicola Söderlund ütles Postimehele, et TV3 tegeleb formaadivargusega.

Vaatajanumbrid näitavad, et telepublik eelistas neljapäeval ekraanile jõudnud «Suurt komöödiaõhtut», seda vaatas 202 000 inimest. «Pühapäev Sepoga» jagab oma 194 00 vaatajaga 3.-4. kohta seriaaliga «Pilvede all». Aga eelmise nädala kõige vaadatum telesaade oli hoopis laupäeval ETV eetris olnud «Eesti laulu finaal», mida jälgis tervelt 292 000 silmapaari.

TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 9)

 

Vaatajaid saateminuti kohta

 

 

 

 

 

 

 

koht

koht eelmisel nädalal

saade

kanal

vaatajaid tuh

% sihtrühmast

1

-

EESTI LAUL 2016 FINAAL

ETV

292 000

24,2

2

-

SUUR KOMÖÖDIAÕHTU

Kanal2

202 000

16,7

3-4

-

PÜHAPÄEV SEPOGA

TV 3

194 000

16,1

3-4

-

PILVEDE ALL

Kanal2

194 000

16,1

5

-

PEALTNÄGIJA

ETV

190 000

15,8

6

33

SPORT. SPORT

ETV

162 000

13,4

7

-

KUUM JÄLG

Kanal2

149 000

12,3

8

-

KODUTUNNE

Kanal2

145 000

12,0

9

17

RADAR

Kanal2

142 000

11,8

10-11

-

VIIMANE VÕMM/4

Kanal2

140 000

11,6

10-11

-

KÖÖK/4

Kanal2

140 000

11,6

 

 

 

 

 

 

Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 29.02.2016-06.03.2016

 

 

 

Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring

 

 

 

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles