«Klassikokkutulek vol 2» otsib brändide tootepaigutusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kultuuritoimetus
Copy
Kaader filmist "Klassikokkutulek".
Kaader filmist "Klassikokkutulek". Foto: www.forumcinemas.ee

Taani algupärandi järgi filmitud madala eelarvega komöödia «Klassikokkutulek» osutus üliedukakas ning on tootjale piletitulu toonud ligi miljon eurot.

Reklaamiagentuuri MediaCom Facebookis avaldatud kuulutuse kohaselt on käima lükatud «Klassikokkutuleku» teise osa valmistamine. Reklaamifirma otsib filmi firmasid, kes oleksid valmis oma brändide filmi paigutamise eest maksma.

««Klassikokkutulek 2» esilinastub 2018.a alguses ja filmivõtetega alustatakse 2017. aastal.

MediaComi jaoks tähendab see seda, et koostöö filmitegijatega jätkub ning filmiprodutsent Kristian Taska ja MediaCom Beyond Advertising (MBA) üksus otsivad taaskord filmi põnevaid reklaamilahendusi erinevatele brändidele.

Võttes kokku esimeses filmiprojektis osalemise tulemused, julgustab MBA üksus kõiki brände varakult mõtlema sellele, kuidas populaarse filmi järjes ennast läbimõeldud tootepaigutusega atraktiivselt nähtavaks teha,» kirjutab reklaamifirma.

Filmi esimene osa nautis Eestis erakordset publikumenu, piraatkoopiad sellest jõudsid kiiresti ka failivahetus- ja voogedastuskeskkondadesse. Taanis on valmimas juba seeria kolmas film, oma versiooni on teinud ka Soome. Teises osas satuvad filmi peategelased klassikokkutuleku asemel matusele.

Tagasi üles