Kaugelt Hongkongist Eestisse tulemine, et omandada magistrikraad animatsioonis, ei ole sama, mis osutada ja valida välja suvaline koht gloobuselt. See vajas minult palju kaalutlemist ja planeerimist. See nõudis minult ka palju pingutust, et veenda oma vanemaid, kui oluline mul on siin õppida, mis tähendas kaks aastat rahakogumist ja oma karjääri jätmist Hongkongis.
Paljud inimesed on väga üllatunud, et ma valisin oma magistri tegemiseks Eesti. Minu põhjus on väga lihtne. Ma tulin siia peamiselt ainulaadse stsenaariumiõppe ja filosoofia pärast, mida õpetab Priit Pärn. Ma ei tulnud Eestisse, et teha eksperimentaalset animatsiooni või kaasaegset animatsiooni galeriidele. Paljud riigid Euroopas on sellel alal palju tugevamad, näiteks Inglismaa, Saksamaa ja Horvaatia. Oma esimesel õpinguaastal tundsin, kuidas mul on vedanud, et Priit ja Olga Pärn on mu õpetajad. Head õpetajad on sellised, kes annavad sulle nõu ja jätavad sulle vabaduse mõelda, küsida. Priit ja Olga ei vorminud meid selleks, mida nemad tahtsid. Nad aitasid meil leida meie oma häält. Olga näitas mulle visuaalsete stiilide avastamise võimalusi. Ta on kogenud ja väga, väga heasüdamlik. Nad mõlemad kohtlesid meid võrdsetena. See on see, mida hindasin kõige rohkem.
Kui ma kuulsin, et Priitu ja Olgat ei valitud, tundsin end väga, väga vihasena. Ma ei suutnud ette kujutada, kuidas mu koolikaaslased lõpetavad oma filmid ilma nende toetuseta. Ma hakkasin ka ennast süüdistama, et oleksin pidanud koolile varem kirjutama sellest, kui ebameeldiv oli see, kui Priit ei olnud osakonna juht. Õppekvaliteet oli kohutav. Ma ei ole kunagi varem lõpetanud kursust ilma, et oleksin midagi õppinud, või saanud «A» ilma, et õpetaja poleks end näole andnud. Ma ei ole mitte kunagi olnud nii tüdinud ühe kooli halvast korraldusest nii paljude haldusprobleemidega.