«Pere viin» 6/10 (stsenarist Ott Sepp)
Alkotootjate lobby karskuskampaania tingimustes on muidugi koomiline, tasub nalja visata küll. Aga kaks ja pool minutit! No mille eest! Seda vaadates tahaks juba ise igavusest pitsi haljast valada, seda enam, et puänt selgub juba 40 sekundil. Andestamatu ebaprofessionaalsusena mõjub see, et kui toode lõppuks kaadrisse ilmub, katab peopesa pudeli sildi. Vilbre pole kunagi ühtegi viinareklaami vaadanud?
«Jahiturism» 5/10 (stsenarist Mart Normet)
Peaaegu kolm minuti surnud hobuse piitsutamist! Tüübid, kas te kella üldse ei vaata? Idee on samas tore ja elujaatav. Klippi autorit inspireeris ilmselt Ulrich Seidli skandaalne dokumentaalfilm «Safari». Ehk lähevad jahimehed jälle toredasti närvi, nagu juhtus siis, kui Janar Ala kirjutas Seidli filmi kohta arvustuse «Jahimees põline pervert». Vastukaja arvustusele loe siit.
«Lööme poole vähem» 4/10 (stsenarist Märt Avandi)
Kui räägib president koduvägivallast, räägivad ka Sepp ja Avandi. Rullnoka roll on mõlemal sees juba Rasmus Merivoo võrratust filmist «Tulnukas» (2006), antud klipp jookseb sama vana rasva peal. Aga kust tuleb ettekujutus, et vägivaldseks, eriti nõrgemate vastu muutuvad ainult dressides lauaviinamehed, mitte näiteks mõni lugupeetud kultuuriinimene stsenarist Avandi enda tutvusringkonnast? Kodu lähedalt ei murra, mis?
Ülejäänud klipid «Valimisreklaam», «Reklaami tööriistakast» (stsenarist Ott Sepp), ja «Restoran talutatutele», «Maa õhk» (stsenarist René Vilbre) said kõik alla kolme palli ning pole mõtet neid reastadagi. «Valimisreklaam» oli neist kõige piinlikum. Mis viga maaslamajat jalaga tagumikku togida.
Huvi korral vaata vahepalasid siit uuesti.