Eesti baari brändiidentiteet sai auhinna

Tallinna vanalinnas suva tilluke Botaanik viis Saksamaa disainikonkursilt koju ahinna, fotol omanik ja kokteilibaarile brändiidentiteedi loonud Andres Siem.

FOTO: Erakogu

Saksamaa disainikonkurss German Design Award 2020 võitjate seas on Eesti kokteilibaarile Botaanik loodud brändiidentiteet, mis sai auhinna Excellent Communications Design ehk suurepärase kommunikatsioonidisaini kategoorias (alamkategooria Brand Identity ehk brändiidentiteet).

Võiduidee autorid olid Andres Siem, kes oli korraga nii loovjuht, copywriter kui ka tellija, ning disainer Helen Illend.

Žürii sõnul annavad taimede ja baaritarvikute röntgenpildid kaubamärgi kujundusele erilise esteetika ja muudavad selle väga äratuntavaks, lisaks näitab läbipaistvus selgelt kontseptsiooni ideed.

Näide kokteilibaarile Botaanik loodud brändiidentiteedist.

FOTO: repr

Tallinna vanalinnas suva tillukese baari omanik ja peabaarmen Andres Siem nentis saidile Bestmarkentig.ee antud kommentaaris, et võidutöö juures on tore see, et kõik kasutatud röntgenfotod on tehtud ise kliinikus, täpsemalt loomakliinikus.

«Rentisime röntgenmasina terveks päevaks. Kuna baar Botaanik armastab taimi ja kasutab neid rohkelt ka oma kokteilides, siis tahtsin kasutada väga-väga lähedalt pildistatud taimi Botaaniku baari kommunikatsioonis ja visuaalses identiteedis,» kommenteeris Siem, kes enne erilistele kokteilidele spetsialiseerunud baari avamist töötas aastaid reklaamiagentuuris.

Näide kokteilibaarile Botaanik loodud brändiidentiteedist.

FOTO: Repro

Näide kokteilibaarile Botaanik loodud brändiidentiteedist.

FOTO: Repro

Auhindu jagati kategooriates: suurepärane arhitektuur, suurepärane kommunikatsioonidisain, suurepärane tootekujundus ja universaalne disain. Igal kategoorial oli omakorda mitu alamkategooriat. Auhinnatseremoonia leiab aset veebruaris Maini-äärses Frankfurdis.

Tagasi üles