Reklaamijõgi hakkab voogama: hädas Netflix lõi käed Microsoftiga

Kultuuritoimetus
Copy
Netflix on tänavu kaotanud paarsada tuhat tellijat
Netflix on tänavu kaotanud paarsada tuhat tellijat Foto: REUTERS/Denis Balibouse/File Photo

13. juulil teatas Netflix, et sõlmis tehingu Microsoftiga. Seda eesmärgiga pakkuda kasutajatele odavamat Netflixi paketti, millega kaasnevad tellijate jaoks Microsofti kaudu näidatavad reklaamid.

Plaanidest hakata tellijaid reklaamidega pommitama rääkis Netflixi tegevjuht Reed Hastings juba aprillis. «Netflixi fännid teavad, et ma olen algusest peale olnud reklaamide näitamise vastu ning hindan meie teenuse tellimise lihtsust. Veel rohkem hindan ma aga tarbijate valikuvõimalusi. Meile tundub loogiline tulla vastu tarbijatele, kes soovivad Netflixi tellida odavama hinnaga ning ei ole vastu reklaamidele,» kommenteeris Hastings.

Netflix plaanib uut paketti tutvustada lähima kahe aasta jooksul. Netflix on sunnitud oma mudelit uuendama seoses tellijate ja aktsiate meeletu langusega 2022. aastal. Aprillis prognoosis ettevõte, et teises kvartalis kaotatakse üleilmselt kaks miljonit tellijat.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles