Väljaränne jätkub: Netflix kaotas peaaegu miljon tellijat

Kultuuritoimetus
Copy
Netflixi logo
Netflixi logo Foto: Dado Ruvic

Voogedastushiid Netflix teatas, et kaotas teises kvartalis 970 000 tellijat. Kõige rohkem loobuti Netflixi tellimusest Kanadas ja Ameerika Ühendriikides. Kaotus on aga poole väiksem, kui Netflix ise ennustas.

Küsimuse peale, miks Netflix kaotas vähem tellijaid, kui ettevõte eeldas, vastas tegevjuht Reed Hastings: «Kui millestki üldse abi oli, pidi selleks «Stranger Things» olema.»

Kuigi värskelt neljanda hooaja saanud menukas ulmeseriaal on Netflixile abiks olnud, seisab turuliidri positsiooni nautiv Netflix silmitsi mitme konkurendiga, nende seas Eestiski kättesaadavad Amazon Prime Video ning Disney+.

Netflix pole varasemalt kaotanud nii suurt hulka tellijaid kui 2022. aasta aprilli ja juuli vahel. Esimeses kvartalis jäi Netflixi ilma 200 000 igakuisest tellijast.

Inimeste rahaliste võimalustega arvestamiseks plaanib Netflix lähiaastatel tutvustada uut soodsamat paketti, mille tellijad peavad vaatama Netflixis reklaame. Selleks sõlmis ettevõte tehingu Microsoftiga, kellest saab Netflixis reklaamipakkuja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles