PÖFF ja MOFF lähevad CNNi

Priit Pullerits
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tiina Lokk .
Tiina Lokk . Foto: Liis Treimann.

Üleeile hakkas Tiina Lokk saama tuttavatelt telefonikõnesid, et lülitagu teler ruttu CNNi kanalile, sest seal jooksevad reklaamklipid tema viimaste aastate tööst. Lokk lülitaski ja nii jõudis lõpuks tallegi pärale, kuhu ta oma PÖFFi ehk Pimedate Ööde filmifestivali ja selle väikevenna, MOFFi ehk mobiilifilmide festivaliga on jõudnud – üleilmse leviga kaabelkanali CNN ekraanile.



PÖFF ja MOFF on CNNi selle aasta viimase filmisaate «The Screening Room» (eesti keeles ’kino’) teemaks.



Muidugi mäletas Lokk, et ta oli viimase PÖFFi aegu CNNi võttetiimiga veerandtunniks kohtunud ja intervjuu andnud, aga ta ei pööranud neile teistest ajakirjanikest sugugi suuremat tähelepanu.



Aga nüüd, kui PÖFF talle saate reklaamklipist vastu säras, tabas Lokki viimaks «Vau!»-tunne. Ja sellest arenes järgmine suur äratundmine. Nimelt: ta on aastaid üritanud tõestada, et eesti kinole on vaja rohkem raha, sest just filmid levivad kõige kiiremini ja kaugemale ning kõige rohkemate inimesteni. Need, kelle otsustada raha jagamine, pole aga tahtnud teda kuulata.



Ent PÖFFi ja MOFFi jõudmine CNNi on kinnitus, et Lokil on olnud tuline õigus. Ta väidab, et see reklaam, mida Eesti saab CNNi vahenduse, on suurem, kui ükskõik millise kampaaniaga kinni jõutaks maksta. See on tema sõnul etem kui mõttetu loosung «Welcome to Estonia».


«Panustame kultuuri ja läbi kultuuri tullakse Eestisse!» kuulutab ta.



Lokil pole olnud eales sentigi, et välismaal reklaami teha. CNNi saates saab ta lõpuks reklaami suisa tasuta. «Võtan seda nagu vanajumala jõulukingitust,» tunnistab ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles