«Vehkleja» ühisrahastuskampaania kipub läbi kukkuma

Hendrik Alla
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Vehkleja" plakat
"Vehkleja" plakat Foto: Repro

Soome-Eesti film «Vehkleja» on Soome ametlik kandidaat võõrkeelse filmi Oscarile.

Ühisrahastustuskeskonnas Indiegogo kogutakse raha, mille eest filmile enne Akadeemia Auhindade väljakuulutamist Ameerikas väärikas reklaamikampaania korraldada. Paraku ei ole annetajad just ülearu helde käega. Eesmärgiks seatud 25 000 eurost on 29 päeva jooksul kokku saadud vaid 5688 eurot. Ja annetada on aega (selle uudise kirjutamise hetkest) veel vaid kaheksa päeva.

Kui teade selle kohta, et «Vehkleja» kuulutati Kuldgloobuse nominendiks nüüd kiiremas korras filmisõprade südameid ja rahakotte ei ava, võib ka 5688 eurost suu puhtaks pühkida.

Kes soovib «Vehklejale» rahalist hoogu anda, võib seda teha siin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles